Presentación de dous libros sobre o Camiño Primitivo de Santiago

marzo 19, 2015 5:25 pm Published by

Acto de presentaciA?n dos libros:

«O CamiA�o Primitivo de Santiago»
Presentado por Eduardo Baamonde (Autor da obra)
Editor: AsociaciA?n Cultural Casa das Letras (Ribadeo)

«O CamiA�o Primitivo de Santiago»
Presentado por Ricardo PolA�n (Coautor da obra)
Editor: EdiciA?ns HA�rcules

DA�a 20 de Marzo de 2015, A?s 20:00H no Museo da Fonsagrada.

11043437_870275676362889_93403798804080234_o

Acuarelas de Eduardo Baamonde realizadas durante a presentaciA?n do seu libro O CamiA�o Primitivo de Santiago.

Acto de presentaciA?n dos libros. De esquerda a dereita: Argelio FernA?ndez (Alcalde da Fonsagrada), Nenoso Ortiz de Galisteo (Vocal da Xunta Reitora do Museo e conductora do acto), Eduardo Baamonde (Autor do libro O CamiA�o Primitivo), Francisco GarcA�a (Presidente de HA�rcules de Ediciones, editor de A Grande Obra do CamiA�o - O CamiA�o Primitivo de Santiago), Ricardo PolA�n (Co-autor do anterior libro) e Manuel ValA�n (AsociaciA?n A Casa das Letras de RIbadeo. Editora do libro de Baamonde)

Acto de presentaciA?n dos libros. De esquerda a dereita: Argelio FernA?ndez (Alcalde da Fonsagrada), Nenoso Ortiz de Galisteo (Vocal da Xunta Reitora do Museo e conductora do acto), Eduardo Baamonde (Autor do libro O CamiA�o Primitivo), Francisco GarcA�a (Presidente de HA�rcules de Ediciones, editor de A Grande Obra do CamiA�o – O CamiA�o Primitivo de Santiago), Ricardo PolA�n (Co-autor do anterior libro) e Manuel ValA�n (AsociaciA?n A Casa das Letras de RIbadeo. Editora do libro de Baamonde)

PA?blico asistente ao acto

Categorised in:

This post was written by administrador

Comments are closed here.