Presentación de dous libros sobre o Camiño Primitivo de Santiago

Acto de presentación dos libros:

“O Camiño Primitivo de Santiago”
Presentado por Eduardo Baamonde (Autor da obra)
Editor: Asociación Cultural Casa das Letras (Ribadeo)

“O Camiño Primitivo de Santiago”
Presentado por Ricardo Polín (Coautor da obra)
Editor: Edicións Hércules

Día 20 de Marzo de 2015, ás 20:00H no Museo da Fonsagrada.

11043437_870275676362889_93403798804080234_o

Acuarelas de Eduardo Baamonde realizadas durante a presentación do seu libro O Camiño Primitivo de Santiago.

Acto de presentación dos libros. De esquerda a dereita: Argelio Fernández (Alcalde da Fonsagrada), Nenoso Ortiz de Galisteo (Vocal da Xunta Reitora do Museo e conductora do acto), Eduardo Baamonde (Autor do libro O Camiño Primitivo), Francisco García (Presidente de Hércules de Ediciones, editor de A Grande Obra do Camiño - O Camiño Primitivo de Santiago), Ricardo Polín (Co-autor do anterior libro) e Manuel Valín (Asociación A Casa das Letras de RIbadeo. Editora do libro de Baamonde)

Acto de presentación dos libros. De esquerda a dereita: Argelio Fernández (Alcalde da Fonsagrada), Nenoso Ortiz de Galisteo (Vocal da Xunta Reitora do Museo e conductora do acto), Eduardo Baamonde (Autor do libro O Camiño Primitivo), Francisco García (Presidente de Hércules de Ediciones, editor de A Grande Obra do Camiño – O Camiño Primitivo de Santiago), Ricardo Polín (Co-autor do anterior libro) e Manuel Valín (Asociación A Casa das Letras de RIbadeo. Editora do libro de Baamonde)

Público asistente ao acto