Inauguración da exposición AS BESTAS E NÓS. Pinturas de Carmen Carral Pérez.

O día catro de xaneiro de 2014 inaugurouse a exposición AS BESTAS E NÓS, pinturas de Carmen Carral Pérez que identifica a dezaseis animais con distintas manifestacións da cultura galega, facendo corresponder grupos de catro animais con celebracións  correpondentes a cada estación do ano.

Son pinturas acrílicas cunha intensa presenza da cor distribuida en tintas planas que recorda á tecnica dos cartaces.

Carmen Carral Pérez , nacida en 1992, é veciña de Lugo, con fortes ligazóns con Monforte de Lemos de cuxa comarca é orixinaria a súa familia. Actualmente estudia na Facultade de Belas Artes de Madrid. Ten realizado exposicións en Foz, Monforte de Lemos (Casa da Cultura) e Lugo (Sala de exposicións da sede da Xunta de Galicia).

Esta exposición forma parte da serie iniciada coa titulada A VACA E NOS, coa que o Museo quere facer patente a presenza e relación da cultura galega co mundo animal.