InauguraciA?n da exposiciA?n AS BESTAS E NA�S. Pinturas de Carmen Carral PA�rez.

O dA�a catro de xaneiro de 2014 inaugurouse a exposiciA?n AS BESTAS E NA�S, pinturas de Carmen Carral PA�rez que identifica a dezaseis animais con distintas manifestaciA?ns da cultura galega, facendo corresponder grupos de catro animais con celebraciA?nsA� correpondentes a cada estaciA?n do ano.

Son pinturas acrA�licas cunha intensa presenza da cor distribuida en tintas planas que recorda A? tecnica dos cartaces.

Carmen Carral PA�rez , nacida en 1992, A� veciA�a de Lugo, con fortes ligazA?ns con Monforte de Lemos de cuxa comarca A� orixinaria a sA?a familia. Actualmente estudia na Facultade de Belas Artes de Madrid. Ten realizado exposiciA?ns en Foz, Monforte de Lemos (Casa da Cultura) e Lugo (Sala de exposiciA?ns da sede da Xunta de Galicia).

Esta exposiciA?n forma parte da serie iniciada coa titulada A VACA E NOS, coa que o Museo quere facer patente a presenza e relaciA?n da cultura galega co mundo animal.