Agosto 2013

As flores do mel de Benxamín Álvarez

Benxamín Álvarez, Pántaras (A Fonsagrada), 1957, estudou Belas Artes en Barcelona, hoxe en día é profesor na Escola de Artes de A Llotja de Barcelona, e é animador e membro do colectivo La Xina, que dispón dunha galería no Raval de Barcelona.
Trátase dunha indagación persoal no mundo da natureza da Fonsagrada, unha visión poética sobre unha botánica imaxinaria que aporta un achegamento distinto ao mundo vexetal.
Acompaña á serie de flores, outra de debuxos e pinturas de personaxes que presentan unha forma anómala que escapan ao concepto invariabel de beleza.

w_dous

Un momento da montaxe con María Xosé Ortiz de Galisteo Pérez (Nenoso). Vocal da Xunta Rectora do Museo. Foto Esperanza Abelairas